Vi oplever ofte, at virksomheder lever med rustne IT-systemer, der sinker arbejdet og i visse tilfælde, arbejdsglæden.
Det kan være, at din hjemmeside kører på en forældet version, at dine systemer ikke længere kan følge med tiden, eller endnu vigtigere, med din virksomheds vækst. Det kan også skyldes, at du abonnerer på en dyr licens, hvor udbyttet ikke længere svarer til udgiften. Eller at du har købt en IT-løsning, som ikke lever op til forventningerne - økonomisk eller funktionelt.
Endeligt kan det være, at du bare gerne vil have rådgivning om, hvordan du får det optimale ud af den løsning, du har lige nu. Uanset udfordringen du står med, sørger vi for at få den digitale del af din forretning på rette spor.
Det starter altid med en afklaring af jeres behov. På den måder er vi sikre på at levere en gennemtænkt løsning, der virker. Vi nyder at dykke ned i nye problemstillinger, og sidder altid klar ved telefonen til at give en uforpligtende vurdering af din forretning.
Se det som en tilstandsrapport, hvor vi klarlægger, om der er noget, der sænker jer, og hvordan vi bedst muligt kan fjerne forhindringen.
Går du videre med vores løsning, vil vi afholde en workshop, hvor det egentlige arkitektarbejde begynder. Løsningen vil derfor altid være baseret på dine behov.
Du kan altid regne med et højt kvalitetsniveau i vores løsninger. Vi trækker på mange års erfaring med webudvikling, og stræber altid efter at gøre vores kunder tilfredse. Det, vi aftaler til workshoppen, får du også - naturligvis til tiden.
Jeg synes ProCore har en meget professionel tilgang til samarbejdet. De stiller ikke noget til udsigt, som de ikke kan levere. Det de stiller til udsigt, er også det, der kan laves og bliver leveret.
Tiden efter implementering af løsningen er ofte den mest kritiske for virksomhederne. Vi sørger derfor for, at brugerne af systemet får en tryg og grundig introduktion til systemet, sådan at det er nemt at betjene og vedligeholde.
Derefter er vi kun et telefonopkald væk, når I har brug for support og hjælp til de store som små spørgsmål, der dukker op i kølvandet på en ændring i arbejdsgange.