william-iven-5895-unsplash.jpg

Din digitale samarbejdspartner

I os finder du en stærk samarbejdspartner, hvad enten du leder efter en ny webdesigner, en sparringspartner eller behøver et servicetjek på eksisterende løsninger. Uanset din nuværende situation kan vi tilbyde dig kvalificeret strategisk rådgivning og vejledning til at finde de rette digitale værktøjer, der skal understøtte din forretningsmodel.

Digitalisering er en tillidssag

Et samarbejde med os starter altid med en samtale, hvor vi får defineret de udfordringer, din virksomhed står med. Der er typisk en direkte sammenhæng mellem indsigt i din virksomhed og styrken af løsningen. I jo højere grad vi bliver indviet i dine udfordringer og behov, jo stærkere en løsning kan vi levere. En løsning, som både afspejler din virksomhed, og styrker din forretning.

For os er det vigtigt at sikre et tæt samarbejde med plads til begge parter. Dette arbejder vi hen imod gennem en tydelig forventningsafstemning, klar kommunikation og gennemsigtighed i processen.

For digitalisering er i bund og grund en tillidssag.

Vi fik tillid til dem med det samme. Efter vores første møde, sendte de os en lang beskrivelse af, hvad vi havde talt om. Derefter ringede de og gennemgik den, så vi var 100 % enige om, hvad vi havde aftalt. Tilliden havde stor betydning for os, da vi valgte ProCore.

Hvor i processen er du?

For nogle kan det virke overvældende at skulle igangsætte en digitalisering af hele virksomheden. Ofte medfører en digitalisering forandringer i arbejdsgange, og i visse tilfælde i organisationens struktur. Vi hjælper vores kunder med at afgrænse deres projekt, så de starter der, hvor behovet, og ikke mindst gevinsten, er størst.

Da Foreningen af Selvstændige Førstehjælpsinstruktører (FSFI) skulle digitalisere den interne administration, hjalp vi dem med at afgrænse projektets omfang. I første omgang fik de en ny hjemmeside med en lukket medlemsportal og med integration til deres økonomistyring. I årenes løb har vi udvidet samarbejdet ved at imødekommende flere behov, så digitale og automatiske processer er vokset i takt med, at foreningens administrative tidsforbrug er reduceret markant.

Digitaliseringsdelen har klart været nøglen i det, ProCore har leveret til os. Alting ligger på en server nu, og det gør det hele meget mere fleksibelt. Vi har automatiseret en del arbejdsgange, og det er blevet mere brugervenligt for alle parter, både bestyrelsen og medlemmerne. Vi får de løsninger, vi har brug for og på et niveau, der giver mening for os.

- André Bjørn Nielsen, formand for FSFI.

Ved at anskue digitaliseringsprocessen i flere trin sikrede foreningen sig større kontrol over forløbet. Men uanset hvor i processen du er, giver vi gerne vores besyv med - ganske gratis.

Fra enkle integrationer til skræddersyede løsninger

Størstedelen af vores kunder kommer med et konkret ønske om at digitalisere en del af deres forretning eller udvikle deres hjemmeside til at matche nye behov i virksomheden. Når forretningen vokser, eller behovene ændres, står vi klar til at vedligeholde eller videreudvikle virksomhedens digitale løsninger.

Læs mere om de enkelte løsninger herunder:

  • En skræddersyet løsning er for dig, som ønsker et unikt udtryk og har brug for mere end et standardsystem.
  • En procesoptimering kan gavne dig, der tynges af sløve og manuelle processer, og som ønsker at frigøre mere tid og større arbejdsglæde.  
  • Umbraco CMS er et oplagt system til dig, der ønsker en flot hjemmeside, der er brugervenlig, kan integrere med andre programmer og vises på flere enheder.
  • Integrationer mellem programmer og systemer tillader os at bygge bro mellem dem, så du i sidste ende kan du forbedre dit arbejdsflow og spare tid. 
  • Vi hjælper jer også tilbage på sporet i de tilfælde, hvor I har afbrudt et projekt, fordi det aftalte budget ikke er overholdt, eller løsningen ikke levede op til forventningerne. 

Sådan arbejder vi
-
få et indblik i et typisk projektforløb

Gratis første møde
Workshop
Udvikling
Undervisning
Support