Sportscenter.dk havde brug for et onlinebestillings- og reservationssystem, som kunne klare forhåndsreservering af arrangementer. Det var afgørende, at det var let at oprette og vedligeholde systemet internt. Direktør Klaus S. Andersen beskriver, hvordan de fandt frem til ProCore:
Vi havde brug for nogle, der gad at lytte til os og rent faktisk kunne forstå, hvad vores behov var. Nogle der ikke bare trak et produkt op af skuffen og solgte os det. Med ProCore har vi oplevelsen af, at vi har fået noget unikt.
Selvom opgaver kan lyde nem, så er der mange detaljer, man skal tage hensyn til i udviklingen. Vi havde derfor god dialog med Vildbjerg Sports og kulturcenter for at være helt sikker på, at de fik det rigtige.
Med et online-bestillingssystem til mad ud af huset er der rigtig mange detaljespørgsmål. Hvad gør vi, hvis vores kunder vil bestille forret uden hovedret eller dessert, kan man bestille forskellige elementer, eller skal menuen være låst? ProCore brugte tid på at forstå, hvad vi gerne ville. De gjorde det, jeg forventede, ud fra det vi havde skitseret for dem.
For Klaus S. Andersen var det vigtigste:
At finde nogle, der gad sætte sig i vores sted. I stedet for at komme med en færdig løsning, så vendte de den rundt og brugte tid på at lytte til os og udvikle noget til os. Der er mange, der sælger programmering, men at finde dem, der gider høre efter, hvad man siger - det har været vigtigt.
Som afslutning siger Klaus.
ProCore er lydhøre og ser på det reelle behov. De er lyttende og troværdige, og så bliver projektet fulgt helt til dørs. Vi er meget tilfredse med systemet.