textpage-banner.jpg
Kundespecifikt software

Troværdig og tillidsvækkende

Jesper Blicher, IF Forsikringscenter Odense A/S (IF Odense), er franchisetager hos IF Skadeforsikring. Han har i den forbindelse benyttet ProCore til flere forskellige opgaver.

”Jeg lærte Morten fra ProCore at kende gennem nogle fælles relationer. Han er meget troværdig og tillidsvækkende. Derfor faldt det naturligt at benytte dem.”, begynder Jesper Blicher.

Jeg er rigtig godt tilfreds

ProCore har bl.a. leveret et bookingsystem til IF Odense, hvor phonere kan booke møder for assurandører. I samme system kan man rapportere, om møderne er endt med salg eller ej. Det er blot en af flere løsninger, som IF Odense og Jesper Blicher gennem tiden har fået leveret fra ProCore.

”De har primært vedligeholdt et allerede eksisterende system. Faktisk kan man sige, det har været lidt en omgang lap på lap. Men det har vi selv valgt. Nu varmer vi dog op til at skifte hele systemet ud.”, forklarer Jesper Blicher og fortsætter:

”Det har været en lang proces, hvor vi har kigget på udviklingen af et nyt administrationssystem. Faktisk har vi lige bestilt et projekt og bedt ProCore om at udvikle det.”

Forventningsafstemning er vigtig

”Det er i forventningsafstemningen, at ProCore er særligt skarpe. Jeg har fuldt ud tillid til, at det vi aftaler også leveres til punkt og prikke, som vi har aftalt det. Det betyder ufatteligt meget. At man kan stole på, at man får det leveret og ikke står tilbage med en forventning om noget andet, end det man får.”, uddyber Jesper Blicher.

Han er ikke i tvivl om, hvad god kommunikation betyder:

”Morten er meget grundig i at sikre, at det hans kunde forventer af funktionalitet et rigtigt afstemt, inden de begynder at kode. Han er især god til at kommunikere det, en løsning ikke kan. Showstopperne, om man vil. Derfor kan jeg godt lide at handle med ham.”

”Jeg synes, at det jeg har bestilt og fået leveret, det plejer i vid udstrækning at have den aftalte funktionalitet i første forsøg. Det er meget sjældent, der skal ske rettelser. ProCore, især Morten, er rigtig god til at prioritere. Hvis det haster, så evner han at få det løst i en hulens fart. Men kan det vente og er mere ’nice to have’, så kan han også udsætte det lidt. Det er en styrke.”, synes Jesper Blicher.

Det man aftaler, det får man

Da snakken falder på relationen og hvad der gør, at Jesper Blicher anbefaler ProCore, er han ikke i tvivl:

”Jeg vil sige, at man trygt og roligt kan regne med, at det man aftaler, det får man. Er man selv fair og retfærdig i sin forretning, så er Morten fra ProCore en fantastisk samarbejdspartner. Jeg mener nemlig, at man skal dele sol og vind lige - så får man også den behandling, man gerne selv vil have.”

”Det system vi har nu er frygteligt oldnordisk. Det giver ikke rigtig mening at blive ved med at lappe på det. Så det næste skridt er bestemt at få lavet et helt nyt administrationssystem. Vi tager det et projekt ad gangen, så vi alle kan følge med. Men den store opgave ligger ikke langt ude i fremtiden.”, slutter Jesper Blicher af.

Projektforløb
-
Sådan arbejder vi hos ProCore

Foranalyse
Design
Udvikling
Implementering
Support